طرح جامع منطقه گردشگری برنجگان

روستای برنجگان

روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

طرح جامع منطقه گردشگری برنجگان

احمدرضا محمدیان برنجگانی
روستای برنجگان روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

طرح جامع منطقه گردشگری برنجگان

  

 
طرح جامع منطقه نمونه گردشگري برنجگان در کميته فني طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و گردشگري کار گروه گردشگري استان اصفهان تصويب شد .
 

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان با بيان اين مطلب گفت: مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگري برنجگان در دهمين کميته فني طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و گردشگري کار گروه گردشگري استان اصفهان در تاريخ 11 ارديبهشت‌ماه 89 مطرح و به تصويب کميته رسيد . 

احمدرضا مولايي افزود: منطقه نمونه گردشگري برنجگان واقع در 59 کيلومتري شهر اصفهان، در حاشيه محور زاينده رود به وسعت حدود 30 هکتار و حجم سرمايه‌گذاري 240 ميليارد ريال توسط شرکت رفاه گستر چمران احداث خواهد شد. 

وي تصريح کرد: کمپينگ گردشگري، رستوران، هتل و ويلاهاي اقامتي، مجموعه‌هاي خدماتي و تفريحي، نمايشگاه و فروشگاه‌هاي عرضه صنايع دستي و کاربري‌هاي تجاري؛ فعاليت‌هاي تعريف شده در محدوده مطالعاتي طرح است .

60 منطقه نمونه گردشگری در اصفهان

سفر > گردشگری- همشهری آنلاین:
60 منطقه نمونه گردشگری منطقه‌ای،ملی و بین‌المللی با تصویب هیئت وزیران در استان اصفهان تعیین شد.

به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، با تصویب هیئت وزیران  5 منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی ،2 منطقه نمونه گردشگری ملی و 53 منطقه نمونه گردشگری منطقه‌ای (محلی) در استان اصفهان بعنوان مناطق نمونه گردشگری منطقه‌ای،ملی و بین‌المللی تعیین شد.

بر اساس این گزارش مناطق دریاچه نمک آران و بیدگل ،ناژوان اصفهان ،تالاب گاوخونی اصفهان ،کویر مرنجاب آران و بیدگل وکلاه قاضی اصفهان بعنوان مناطق نمونه گردشگری بین‌المللی و مناطق گلستان کوه و سرچشمه خوانسار نیز بعنوان مناطق نمونه گردشگری در سطح ملی تعیین شدند.

بر این اساس  مناطق روستای گلهرود برخوار و میمه ،سد خمیران تیران و کرون ،چشمه احمدرضا تیران و کرون،دریاچه چادگان،چشمه لادور خمینی‌شهر ،سد حنا سمیرم،آب ملخ سمیرم، پادنا و چشمه بابازنگ سمیرم، بی‌بی‌سیدان سمیرم، چهل چشمه سمیرم، زرچشمه شهرضا، اسفرجان شهرضا ، آبشار پونه‌زارفریدونشهر، پل بابا محمود فلاورجان، قمصر کاشان، روستای گردشگری نشلج کاشان،محور کوجری گلپایگان ،چرمهین (شالولاک) لنجان، روستای برنجگان ، آبگرم  نائین، کاروانسری هسنیجه نجف‌آباد، روستای دماب نطنز، محور ابیانه اصفهان،امام‌زاده اردستان، جبل نطنز، قمشلوتیران و کرون، گشته چادگان و  سد گلپایگان از جمله مناطق مهم نمونه گردشگری منطقه‌ای تعیین شده می باشد.

بر اساس این مصوبه انجام مطالعات جامع مناطق یاد شده برای اجرای طرحهای سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می‌گردد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است اعتبار مورد نیاز برای مطالعه و ایجاد زیرساختهای لازم را در لوایح بودجه سالهای برنامه‌ چهارم توسعه پیش‌بینی نماید.

همچنین این تصویب‌نامه ناقض و نافی اختیارات سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان یاد شده نخواهد بود.


 



نظرات شما عزیزان:

مجید شفیعی
ساعت17:47---18 خرداد 1393
با سلام بر برنجگانی های عزیز .از زحمات شما در شناساندن روستای تاریخی و همیشه در صحنه برنجگان کمال تشکر را داریم.

امراله دری برنجگانی
ساعت13:15---25 تير 1392
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای احمدرضا محمدیان برنجگانی از شما به خاطر زحماتی که در معرفی زادگاه عزیزمان جهت راه اندازی این سایت ومطالب ارزنده ای که جمع آوری و ارائه نموده اید تشکر وقدر دانی مینمایم. باکمال احترام امراله دری برنجگانی


enc.amrollah1380@yahoo.com


یک سبد گل تقدیم به شما
پاسخ:آقای دری از شما بخاطر لطفی که به بنده دارید کمال تشکر را دارم . در ضمن کمک های بی شائبه شما و خانواده گرامیتان در مورد ارتقاء فرهنگ روستا بر کسی پوشیده نیست . امیدوارم همه با هم در راه ارتقاء سطح فرهنگ و سنت زادگاهمان تلاش کنیم.


افشین وافشارو فرشاد و بهشاد
ساعت22:19---17 فروردين 1392
باسلام ادب و احترام :بسیار خوشحال و خرسندیم از اینکه میتوانیم به زیبایی روستایمان ببالیم و خوشحالتر ازآن به خاطراینکه یکی از دوستان خوبمان زحمت کشیده و غیرت به خرج داده تازادگاهمان را به دیگرهموطنانمان معرفی کند این تلاش شما را ارج نهاده و افتتاح این سایت را به فال نیک میگیریم و امیدواریم که تلاشتان مثمرثمر باشدو به جذب گردشگر های بیشتر و پیشرفت روستا از هر جهت چه علمی چه فرهنگی چه هنری و چه زیباسازی کمک قابل توجه ی بکند .دوست خوبمان خواهشمندیم کمی بیشتر ومصمم تر اقدام کرده و از تمامی رسم و رسومات روستا با اطلاعات دقیق تر از قبیل آداب و رسوم برگزاری عروسی ها چه در قدیم و چه در حال و همچنین آداب و رسوم برگزاری مراسم ماه محرم و ماه رمضان وعید با درج تصاویر و فایلهای صوتی و تصویری از برگزاری این مراسم بگنجانید .لازم به ذکر است از افرادی که باعث افتخار و پیشرفت وآبادی روستا هستندنام ببرید و یادشان را گرامی بدارید و از تلاششان قدردانی کنید .همچنین از تاریخچه ی دقیق این روستا و نوع لهجه واصطلاحات قبلی و کنونی مردم روستا نیزبیشتر برایمان بنویسید .متشکریم http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(14).gifhttp://lox blog.com/images/smilies/smile%20(14).gifhttp://loxblog.com/i mages/smilieshttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(27). gif/smile%20(14).gifhttp://loxblog.com/images/smilies/smile% 20(3).gifhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gifh ttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gifhttp:http:/ /loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gifhttp:http://loxb log.com/images/smilies/smile%20(27).gif//loxblog.com/images/ smilies/smile%20(27).gif//loxblog.com/images/smilies/smile%2 0(25).gif
پاسخ:از شما عزیزان ممنونم که توجه ویژه به وبلاگ برنجگان دارید . حتمأ از نظرات مفید و زیبای شما عزیزان استفاده خواهم کرد و مواردی که ذکر کردید مورد توجه قرار خواهم داد و امیدوارم همه عزیزانی که اطلاعات کافی از مراسم و رسومات دارند به من کمک کنند .


مصطفی عمه
ساعت13:48---15 فروردين 1392
سلام عشقم سایت زیبایی داری ولی چندتا جک باحال کم داره فدات شم
پاسخ:ممنون که لطف کردی و کامنت گذاشتی ، در اینده نزدیک قسمتی به نام تفریح و سرگرمی به وبلاگ اضافه خواهد شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار برنجگانشهرستان لنجانبخش باغبهادراناستان اصفهان

تاريخ : | | نویسنده : احمدرضا محمدیان برنجگانی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.

دانلود آهنگ جديد